31 Ιουλίου 2011

ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: "Εξαιρετικό κλίμα"

Ο Κώστας Χαραλαμπίδης δεν περίμενε να κληθεί στην Εθνική Ελλάδος, αλλά κατάλαβε αμέσως πως η "γαλανόλευκη" είναι μια οικογένειά και μια παρέα, με τις πρώτες του εντυπώσεις να είναι εξαιρετικές.Αναλυτικά όσα δήλωσε στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6:Για την κλήση στην Εθνική: "Γαλουχήθηκα μέσα από κάποιες δυσκολίες. Στον αθλητικό τομέα τα πράγματα δεν είναι στρωμένα με δάφνες. Ο κάθε αθλητής περνάει δυσκολίες στην καριέρα του. Πολλά παιδιά που παίζουν σε υψηλό επίπεδο έχουν περάσει κάποιες καταστάσεις, αλλά αυτά σε δυναμώνουν. Αν βάζεις μακροπρόθεσμους στόχους, κάποια στιγμή θα δικαιωθείς, δεδομένου ότι θα συνεχίσεις να δουλεύεις".
Για το αν περίμενε την κλήση του: "Αν πω ναι, θα πω ψέματα. Είναι λίγο περίεργο για έναν αθλητή στα 35 του να τον καλούν σε μια Εθνική ομάδα. Αυτή όμως ήταν η επιλογή του κόουτς. Φυσικά και ήμουν πολύ χαρούμενος όταν το έμαθα, αν και το να έρχεται μία κλήση επειδή τραυματίστηκε έναν άλλος παίκτης δεν είναι και ό,τι πιο ευχάριστο, πόσω μάλλον όταν αυτόν είναι ο Βασίλης (σ.σ. Σπανούλης) που έχει προσφέρει τόσα. Αυτό που απεύχονται όλοι είναι ένας τραυματισμός".
Για τις πρώτες του εντυπώσεις από την Εθνική: "Εξαιρετικές. Άκουγα για το κλίμα, ότι τα παιδιά είναι μια οικογένεια, μια παρέα και συνειδητοποίησα ότι αυτό συμβαίνει. Γίνεται πολύ καλή δουλειά και νομίζω ότι η ομάδα έχει όλα τα φόντα και τις ελπίδες για κάτι καλό".
Για τους προσωπικούς του στόχους: "Από τη στιγμή που βρέθηκα εδώ είναι και να πάω στο Ευρωπαϊκό. Ήταν δύσκολο να κληθώ και να είμαι στην προετοιμασία, αλλά είναι ακόμα πιο δύσκολο να βρεθώ και στην 12άδα. Θέλω να το ολοκληρώσω".
Για τις απαιτήσεις της Εθνικής: "Είναι μια πολύ δύσκολη συγκυρία για την Εθνική. Παιδιά από προηγούμενες επιτυχίες λείπουν για διάφορους λόγους από την ομάδα. Υπάρχουν όμως παιδιά με εμπειρίες και παραστάσεις από διοργανώσεις, αλλά υπάρχουν και νέα και φιλόδοξα παιδιά και αυτό το κράμα είναι στο χέρι μας να το κάνουμε να υπερβεί τις δυσκολίες και να κλαλύψει τα κενά θα παρουσιαστούν. Όλοι δουλεύουμε προς αυτήν την κατεύθυνση".
Για το μέλλον του και το φημολογούμενο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού: "Δεν υπάρχει κάτι προς το παρόν. Εγώ έχω μόνο στο μυαλό μου τη Εθνική. Όλα άλλωστε στο μπάσκετ είναι υποτονικά αυτήν την περίοδο και προσωπικά δεν βιάζομαι να αποφασίσω.
Μετά την κλήση μου στην Εθνική έχω μάθει ποτέ να μην λέω ποτέ. Αν συμβεί και αυτό (σ.σ. μεταγραφή στον Ολυμπιακό) θα είναι το καλύτερό μου καλοκαίρι. Ο Ολυμπιακός είναι ομάδα υψηλότατου επιπέδου. Δεν γνωρίζω κάτι, αλλά και η αναφορά ακόμα στο όνομά μου είναι πολύ σημαντική".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου