28 Ιουλίου 2011

ΟΦΗ: Ανακοίνωσε τον Σιζόπουλο

Μια ακόμα επιβεβαίωση της "Κιτρινόμαυρης ΩΡΑΣ" και στην περίπτωση του Ανδρέα Σιζόπουλου ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο ενός έτους με τον ΟΦΗ.Η Κρητική ομάδα ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του τονίζοντας ότι ήταν προσωπική επιλογή του Βαγγέλη Βλάχου
"Το τμήμα μπάσκετ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, καλωσορίζει στην ομάδα μας, τον διεθνή Κύπριο γκαρντ - φόργουορντ, Α. Σιζόπουλο. Ο αθλητής θα βρίσκεται στοΗράκλειο στις 21 Αυγούστου, μια μέρα πριν την επίσημη έναρξη της προετοιμασίας".Δηλώσεις έκανε και ο ίδιος ο παίκτης τονίζοντας: "Είμαι πολύ ικανοποιημένος, για την θετική εξέλιξη της μεταγραφής μου. Χαίρομαι που οι συνομιλίες του κ. Ξημέρη και Βλάχου, είχαν αυτήν την κατάληξη. Νομίζω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή και αποτελεί το καλύτερό δώρο για τα γενέθλιά μου που είναι σε λίγες ημέρες" και συνέχισε:"Γνωρίζω καλά τον κ. Βλάχο, ενώ με τους περισσότερους συμπαίκτες μου υπήρξαμε μαζί σε άλλες ομάδες, ή είμαστε καλοί φίλοι. Αυτό προϋποθέτει ένα καλό κλίμα στα αποδυτήρια, που σημαίνει ότι διοίκηση και προπονητής εξετάζουν όλες τις παραμέτρους. Ανυπομονώ να βρεθώ κοντά στον υπέροχο κόσμο του ΟΦH, που τον είχα γνωρίσει μόνο σαν αντίπαλος και ήταν πραγματικό καμίνι. Νομίζω ότι με τις κινήσεις που πραγματοποιεί η νέα μου ομάδα, θα πρωταγωνιστήσουμε στηνΑ2"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου