30 Ιουλίου 2011

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: "Δίπλα στους κορυφαίους..."

Στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος" αφίχθη πριν από λίγη ώρα ο Μαρτίνας Γκετσεβίτσιους! Ο Λιθουανός γκαρντ ήρθε στη χώρα μας μαζί με την όμορφη συνοδό του, προκειμένου να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει στον Ολυμπιακό, ενώ αύριο θα επιστρέψει στην προετοιμασία της Εθνικής ομάδας της Λιθουανίας...
Ο 23χρονος "μπόμπερ" στις πρώτες του δηλώσεις στην Ελλάδα ανέφερε: "
Είμαι χαρούμενος που ήρθα σε μια από τις μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Δεν έχω μιλήσει με τον Ντούσαν Ιβκοβιτς αλλά μπορώ να δώσω αξιόπιστο σουτ από την περιφέρεια και κάνω καλό παιχνίδι πικ εν ρολ. Ξέρω ότι θα έχω δίπλα έναν από τους καλύτερους γκαρντ στην Ευρώπη ,τον Σπανούλη και αυτό κάνει σίγουρα την δουλειά μου πιο εύκολη. Εχω μεγάλο κίνητρο. Παίζω πρώτη φορά εκτός Λιθουανίας. Είναι ένα μεγάλο βήμα στη καριέρα μου και έχω να αποδείξω πολλά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου