25 Μαΐου 2011

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ: "Ευλογία να ανήκεις στην ΑΕΝΚ!"

Το όνειρο έγινε πραγματικότητα για την Νέα Κηφισιά καθώς μετά την νίκη της στην Πολίχνη επί της Αναγέννησης Φλόγας, "σφράγισε" την άνοδό της στην Α2 με την χαρά να είναι... ζωγραφισμένη στα πρόσωπα όλων των συντελεστών της ανόδου.
Για αυτό τον λόγο μίλησε στην "Κιτρινόμαυρη ΩΡΑ" ένας από τους συντελεστές της ανόδου, και επί τετραετίας παίκτης της ομάδας φόργουορντ Σπύρος Διαμαντόπουλος (1,95 – 30 ετών) ο οποίος ήταν παρών στην ομάδα από την Α΄ΕΣΚΑ "Η άνοδος για εμάς είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Μέσα από σκληρή δουλεία και την άψογη λειτουργία της ομάδας σε όλα τα επίπεδα το όνειρο επετεύχθη ο πολυπόθητος στόχος κάτι που οφείλεται στην τρέλα ενός ανθρώπου του προέδρους μας Παναγιώτη Λατσούδα» και συνέχισε «Η άνοδος ήρθε ευκολότερα από την περσινή (από την Γ΄Εθνική στην Β΄) αλλά τίποτα δεν είναι εύκολο αν δεν παλέψεις και δεν πονέσεις".
Στη συνέχεια μας μίλησε για προσωπική του δικαίωση μέσα από την πορεία του στην ομάδα λέγοντας "Ήταν τεράστια δικαίωση για μένα γιατί ήρθα σε αυτή την ομάδα όταν ήταν στην Α΄ΕΣΚΑ και πολλοί έλεγαν για λάθος επιλογή μου. Πλέον θα ήθελα να πιω ένα καφέ μαζί τους και να τους εξηγήσω πόσο δίκαιο είχα τότε. Έχω δεθεί τόσο πολύ με αυτή την ομάδα, και αν η ομάδα της γειτονιάς μου είναι ο Αρίωνας ομάδα της καρδιάς μου είναι η Κηφισιά".
Όπως ήταν φυσικό τον ρωτήσαμε για την επόμενη μέρα της καριέρας τους και αν θα ήθελε να παραμείνει στην ομάδα "Θα ήμουν τρελός να έλεγα ότι θέλω να φύγω από την ομάδα, γιατί είναι ευλογία να είσαι μέλος της ΑΕΝΚ. Δεν είναι μόνο το οικονομικό στο ότι ο πρόεδρος είναι φερέγγυος 100%, αλλά είναι μια εμπειρία ζωής να αγωνίζεσαι εδώ που δεν θέλεις να τελειώσει ποτέ. Αυτό θα εξαρτηθεί από το αν με θέλει και η ομάδα μου η οποία έχει προτεραιότητα για μένα".

Θωμάς Κυρίτσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου