1 Αυγούστου 2011

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: "Ηρθα σε μία μεγάλη ομάδα..."


Με νέο λουκ έφτασε το πρωί της Δευτέρας στην Αθήνα ο Ματ Χάουαρντ. Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού έδειξε ιδιαίτερα ευδιάθετος, ενώ στις πρώτες του δηλώσεις επεσήμανε πως είναι έτοιμος γι' αυτή τη μεγάλη πρόκληση της καριέρας του...
"Είμαι χαρούμενος που έχω υπογράψει στον Ολυμπιακό, είναι μία νέα προοπτική για μένα στην καριέρα μου. Στο κολέγιο είναι παρεμφερές το μπάσκετ που παίζεται με το ευρωπαϊκό. Έχω δει τον Ολυμπιακό από βίντεο στο YouTube, έχω ρωτήσει και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια. Πρόκειται για μία πολύ μεγάλη ομάδα", ήταν η αρχική του τοποθέτηση, ενώ στη συνέχεια ερωτηθείς για το γεγονός ότι θα έχει συμπαίκτες τους Κάιλ Χάινς και Κέιλιν Λούκας, σημείωσε: "Ξέρω ότι θα έχω συμπαίκτες τον Χάινς και τον Λούκας. Με τον Χάινς βρεθήκαμε πριν δυο εβδομάδες σε ένα try out στο Σαν Αντόνιο και είπαμε κάποια πράγματα για τον Ολυμπιακό. Χαίρομαι πολύ που θα τους έχω συμπαίκτες μου. Με τον Λούκας δεν είμαστε φίλοι με την έννοια των “κολλητών”. Ξέρω όμως ποιος είναι, ξέρω τα κατορθώματά του στο κολέγιο, οπότε ξέρω τι μπορεί να προσφέρει στην ομάδα".
Τέλος, αναφέρθηκε στο παιχνίδι του και στην επικείμενη συνεργασία του με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς: "Έχω βελτιώσει το σουτ μου την τελευταία μου χρονιά στο κολέγιο. Ξέρω ότι θα παίξω για έναν κόουτς, θρύλο του ευρωπαϊκού μπάσκετ και θα προσπαθήσω να κάνω ότι μου ζητήσει για να κατακτήσει η ομάδα τίτλους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου